Vi har planer om at lukke hoveddøren, I ser på billedet (hvis jeg lykkes med at få den med...) og sætte et vindue der i stedet.
Problemet er bare..kan man løse det på en flot måde? Mursten er nok udelukket, da vi ikke har nogen ekstra mursten i reserve.
Vi har en tilbygning på huset, som har fjeldpanel - kunne man sætte det rundt/under vinduet?
Er det muligt at gøre det nogenlunde pænt, eller skal vi helt opgive vores planer??
Problemet er bare..kan man løse det på en flot måde? Mursten er nok udelukket, da vi ikke har nogen ekstra mursten i reserve.
Vi har en tilbygning på huset, som har fjeldpanel - kunne man sætte det rundt/under vinduet?
Er det muligt at gøre det nogenlunde pænt, eller skal vi helt opgive vores planer??
Et fast vinduesparti lige så stort som døren synes jeg føles som den mest smidige løsning. Så kan man beholde teglrammen.
Så kan man jo sætte sådan en plastfilm som svarer til matteret glas på nederdelen, hvis det skulle være i badeværelset.
Så kan man jo sætte sådan en plastfilm som svarer til matteret glas på nederdelen, hvis det skulle være i badeværelset.
Klik her for at svare
