janwide
Tænkte lime sammen 2 stk. 9 mm egetræsplanker til 1 stk. 18 mm. (Trælim og tvinger.) Og derefter lave en tærskel af denne. Vil det holde? Ved, at trælim bliver stærkt, men en tærskel skal jo holde længe og udsættes for store kræfter. Kraftige venner :D

Det vil holde. Kommer der desuden ikke til at blive trukket skruer igennem ved monteringen?

janwide
Tænker lime fast den.

• Synes
Globalmagnus
  • Laddar…
janwide
Tænker sørge for, at den ligger tæt mod underlaget, så den sidder rigtig stramt.

Hvad er det for et underlag?

janwide
Træregel på betonbjælkelag. Desværre stikker der lidt linoleumgulv frem fra den ene side og lidt ujævn flydespartelmasse fra den anden. Men det kan jeg måske få fjernet, så jeg får et mere jævnt underlag.

Ingen problemer. Jeg fræser ud dem underneden mod det omkringliggende gulv, så der ikke bliver nogen sprække, men tærsklen går over gulvene lidt. Gør dem også med glat overside. Så ved jeg ikke, om 9mm defineres som plank;)

janwide
A AndersS sagde:
Inga problemer. Jeg fræser dem ud nedenunder mod det omkringliggende gulv, så der ikke bliver nogen sprække, men tærsklen går lidt over gulvene.
Gør dem også med glat overside. Så ved jeg ikke, om 9 mm defineres som planker;)
Sandt. 9 mm går vel snarere som bjælker :crysmile:

Skulle være om det er klentimmer de skæres ud af.................

• Synes
janwide
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.