S
VW Transporter sagde:
Forstår ikke hvorfor limtræsbjælken skal behøve at være 8 m lang? Udenfor gavlene gør den jo ingen nytte.
for en del limtræsbjælker er 8 meter. men så kan jo tage den i rette mål også.
 
S
J0naz1 sagde:
har adgang til nogle plader gratis. Så meget træ tror jeg ikke jeg har til overs. Korte stykker til at lave gitterværk kan jeg også få gratis.
Limtræ 90x400 bør række ellers 90x450...er snezone 2.5.

Jeg lader hanebåndene stikke ud som oplæg for spærerne yderst..
brug ikke offcuts som konstruktionsvirke. også selvom du limer og skruer efter alle kunstens regler.
køb færdig bjælke. det tjener du på i længden.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.