Er ved at renovere det gamle hobbyrum i kælderen og skal nu sætte loft op.
Så jeg undrer mig, er der nogen praksis for, hvordan det skal sidde?
Eller sætter man det, som man synes ser bedst ud selv?

Har tænkt mig at købe dette loft hos byggmax, så jeg slipper for at male/sparkle mm:
http://www.byggmax.se/skivmaterial/innertak/innertak-vit-p1026

Her er en tegning af det renoverede rum. Skal man lægge det ifølge alt 1 eller alt 2?
Ritning af gammelt hobbyrum i kælderen med fokus på to alternativer for loftslægning i markeret område.
 
Personligt føler jeg, at alt 1 er bedst. Så ligger det med længderetningen på huset.
 
Ingen der har nogen tanke/idé om dette?
 
Hvordan ligger gulvet?
Lysindfald?
Hvordan ser det ud i rummene ved siden af?
 
Kommer komme ind et tæppe i dette rum, så der er intet gulv at tage hensyn til.
Der er et lille kældervindue oppe til højre, hvis du kigger på plantegningen, hvor der står s1-100.

Ingen andre rum er renoverede nedenunder endnu. Dette er det første.
Skal renovere rummet ved siden af lidt senere.
 
Selv kan jeg godt lide, når gulv og loft ligger på samme måde.
Så tag en runde og tænk over, hvordan de andre rum skal renoveres.
Så ville nok, som du skriver, alt 1 blive bedst. Men hvordan bliver det, hvis gulv og loft bliver på den måde i "Hobby"?
 
Hobby kan jo tilpasses efter resterende da intet er gjort der endnu.
Jeg vil køre med alt 1 så bliver det nok godt. ;)
Takker for svar.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.