Er ved at renovere det gamle hobbyrum i kælderen og skal nu sætte loft op.
Så jeg undrer mig, er der nogen praksis for, hvordan det skal sidde?
Eller sætter man det, som man synes ser bedst ud selv?
Kommer komme ind et tæppe i dette rum, så der er intet gulv at tage hensyn til.
Der er et lille kældervindue oppe til højre, hvis du kigger på plantegningen, hvor der står s1-100.
Ingen andre rum er renoverede nedenunder endnu. Dette er det første.
Skal renovere rummet ved siden af lidt senere.
Selv kan jeg godt lide, når gulv og loft ligger på samme måde.
Så tag en runde og tænk over, hvordan de andre rum skal renoveres.
Så ville nok, som du skriver, alt 1 blive bedst. Men hvordan bliver det, hvis gulv og loft bliver på den måde i "Hobby"?