Sådan gjorde jeg, da jeg lavede skrivebord til drengene, bordplade skåret i 45 grader og skruet/limet/plugget. For rengøringens skyld er det jo rart at slippe for ben på gulvet.

• Vægmonteret skrivebord uden ben lavet af træplade med 45 graders vinkel. Plade er skruet, limet og plugget. Skriveredskaber og solbriller ovenpå.
  • Synes
zarkov og 12 andre
  • Laddar…
Cheesen
M Maisler sagde:
Jeg glemte at nævne den del. Jeg havde tænkt en bordplade, der er 60-70 cm dyb
Tænk på at 70 cm er i underkanten, når du sidder mod en væg. Jeg er 1,67 og har mit skrivebord mod væggen. Jeg får fødderne i væggen af og til, når jeg sidder godt. Mit skrivebord er 73 cm dybt...
Skal man have en computer, så vil man måske have lidt mere end det... Min 27" skærm kommer ret tæt på... Jeg ville gerne have en større skærm for at kunne køre bedre opløsning, men en større skærm kommer ikke til at fungere på mit skrivebord.

Cheesen
M Maximarcus sagde:
Sådan gjorde jeg, da jeg lavede skrivebord til drengene, bordplade skåret i 45 grader og skruet/limet/plugget. For rengørings skyld er det jo dejligt at slippe for ben på gulvet.
Flot løsning.

• Synes
Maximarcus
  • Laddar…
Tænk på at en konsol på højre side giver en kraft ud fra væggen. Med en svag væg kan det være bedre at undlade konsollen og kun få kræfter nedad-opad.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.