Uanset dimension på spær og længde på reglar?
Og er det også uden for vådrum?
 
Jo jeg forstod det som for at modvirke revner i fugerne. Men ring og dobbelt-tjek med LK. De syntes at have styr på situationen.
 
kiggede på deres side og fandt en instruktion, der siger 22x70 gles, min 18mm gulvspån (22 mm er det eneste jeg har fundet) 13 mm gulvgips og derefter klinker....
http://www.lksystems.se/Documents/L...ed LK Värmefördelningsplåt 16 i glespanel.pdf
side 2
står jo intet om reglerne skal være cc30, så det går måske lige så godt med cc60, sandsynligvis i hvert fald :) skal ringe til dem, når jeg får lidt tid til at dobbeltjekke
 
Nu skulle du jo have gulvspånplade også. Så er det nok fint med 60 cc :)
 
  • Synes
camaro1969
  • Laddar…
herligt at vi begynder at blive enige ;) og også at jeg er enig med mig selv ;)

nu kiggede jeg igen og der står 28x70 gles, men tror jeg tager 21x70 og kompenserer det med 22 mm gulvspån i stedet for 18 mm
om jeg kan bruge det nuværende tunge gulv som er ca 34x70 så måske jeg bruger det i stedet, hvis det har klaret sig fra hussvampen, vil sige...
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.