339,652 læst ·
410 svar
340k læst
410 svar
Købe byggematerialer i udlandet
Alle jer, der har været i Polen og handlet, hvad koster det at købe belægningssten derfra. Jeg har gjort klart med priser for fragt, men jeg undrer mig over, hvor jeg kan købe belægningssten, og hvad det koster, så undrer jeg mig over, hvor pålideligt det er at bestille sten fra Polen. Kan man stole på, at de sender den vare, man vil have?
Har I nogen kontakt, som man kan bruge til at købe belægningssten?
Har I nogen kontakt, som man kan bruge til at købe belægningssten?
Jeg har handlet 3 stk. 24t lastbiler med ytong, tegl garageporte mm, de 2 sidste transporter gjorde Ytrans AB for mig, og alt gik problemløst, hmm ja bortset fra en fejlkørsel, men jeg kørte ud og guidede chaufføren på rette vej...singelhit sagde:Alle jer, der har været i Polen og handlet, hvad koster det at købe marksten derfra. Jeg har fået styr på priserne for fragt, men jeg undrer mig over, hvor jeg kan købe marksten, og hvad det koster, og jeg undrer mig over, hvor pålideligt det er at bestille sten fra Polen. Kan man stole på, at de sender den vare, man ønsker.
Har I nogen kontakt, man kan bruge for at købe marksten?
Hej
Hvilken god tråd, tilsyneladende ikke kun mig, der har overvejelser om at handle i Polen.
Jeg har tænkt mig at købe så meget som muligt i Polen og har ikke fundet nogen info om tegltag eller betontagsten, også betonforme til grundpladen er jeg interesseret i.
Er der nogen, der har info om disse produkter?
Hvilken god tråd, tilsyneladende ikke kun mig, der har overvejelser om at handle i Polen.
Jeg har tænkt mig at købe så meget som muligt i Polen og har ikke fundet nogen info om tegltag eller betontagsten, også betonforme til grundpladen er jeg interesseret i.
Er der nogen, der har info om disse produkter?
BAT har alt, hvad du vil have i denne vej.polanders sagde:Hej
Jeg har tænkt at købe så meget som muligt i Polen og har ikke fundet nogen info om tagtegl eller betonfliser, også betonforme til fundamentplade er jeg interesseret i.
Er der nogen, der har info om disse produkter.
mvh
David
Tak for det David, synd at man ikke forstår polsk så godt, fandt dog ingen tagsten i deres produktsortiment.
Tænkte også at høre med jer om I ved, om man kan købe Q-trall i Polen. Det er et relativt nyt produkt, og jeg vil vide mere om det. Et terrassebræt som ser meget godt ud. Koster på K rauta ca 400 kr per kvm.
Tænkte også at høre med jer om I ved, om man kan købe Q-trall i Polen. Det er et relativt nyt produkt, og jeg vil vide mere om det. Et terrassebræt som ser meget godt ud. Koster på K rauta ca 400 kr per kvm.
Ifølge forex så er 100 SEK = 40 zloty.
Hej!kloka_elin sagde:
Omtrent mellem tommelfinger og albue; hvor meget kan det tænkes at koste at transportere 50m2 trædtårdstegel fra Gdynia til Småland?
/Elin[/quote]
12-13.000 for en lastbil med Poltruck. Dog er der stor mangel på lastbilstransporter fra Polen til Sverige, så det kan være svært at fastsætte en præcis leveringsdato.
mvh
David
Hej alle Polen fans
Jeg er også interesseret i at købe marksten fra Polen. Men jeg fandt ingen prisoplysninger :-? Hvor kan jeg finde et godt udvalg af marksten?
Har I nogen info?
Jeg har brug for til et areal på 150 m2. Hvor meget kan transporten beløbe sig til til Stockholm?
Hilsner Atoosa
Jeg er også interesseret i at købe marksten fra Polen. Men jeg fandt ingen prisoplysninger :-? Hvor kan jeg finde et godt udvalg af marksten?
Har I nogen info?
Jeg har brug for til et areal på 150 m2. Hvor meget kan transporten beløbe sig til til Stockholm?
Hilsner Atoosa