AndersMalmgren sagde:
Som altid ret travlt, planlægning har man jo ikke tid til :D
Syg at lortet de sælger ikke kan bruges fornuftigt
Hvordan kan det være travlt?
Du har jo renoveret en lgh i 3 år....

• Synes
jonmo
  • Laddar…
Derfor ekstra vigtigt at få tingene frem når det endelig rører på sig, desværre er det jo ikke kun lejligheden man har, men man skal drive virksomhed, man skal bidrage til open source-netværket, man skal skrive blog, man skal være familiefar og man skal nå at spise god mad på restauranten. Travle tider simpelthen

• Synes
Sister ray og 1 anden
  • Laddar…
AndersMalmgren sagde:
Derfor ekstra vigtigt at få frem tingene, når det virkelig rører på sig, desværre er det jo ikke kun lejligheden man har, men der skal drives virksomhed, man skal bidrage til open source-netværket, man skal skrive blog, man skal være familiefar, og man skal nå at spise god mad på restauranten. Travle tider, ganske enkelt
Du glemte "poste på byggahus"...

• Synes
AndersMalmgren
  • Laddar…
AndersMalmgren sagde:
Derfor ekstra vigtigt at få tingene frem, når det endelig rører på sig, desværre er det jo ikke kun lejligheden, man har, men der skal drives virksomhed, man skal bidrage til open source-netværket, man skal skrive blog, man skal være familiefar, og man skal nå at spise god mad på kroen. Travle tider ganske enkelt
Præcis som for alle os andre, der hænger her på forummet. Man skal gøre det ene, og man skal gøre det andet og det tredje og..... og så er dagen slut.

Planhøvlet tømmer, du køber i byggemarkeder, har næsten altid vridninger og holder nok ikke den kvalitet, du søger.
Du får samme problem, hvis du køber to stykker og skruer/limer sammen. Medmindre du har en afretter/tykkelseshøvl ved hånden.
Angående Holm, så er de ikke så ivrige efter privatkunder, som jeg har forstået det, men jeg kan tage fejl.
Desværre er min juleferie begyndt, ellers havde jeg måske kunnet hjælpe dig.

Vi har været tilfredse med den planhøvlede eg vi har købt på byggemarkedet, men fyr kan måske slå sig mere?

Tips hvor man som privatperson kan købe det af fornuftig kvalitet?

Altså... har I aldrig gået ind hos en grossist og sagt, at I er ved at starte noget op og har brug for at sondere. I vil købe nogle vareprøver og eksperimentere. I har ideer. Naturligvis kan I ikke være specifikke. Intet skal komme ud :cool:

Eller hvilken som helst af alle de halve løgne man kan finde på for at få lov til at handle fra nomenklaturabutikkerne. Tro mig. Giver man dem bare en åbning, vil de gerne tjene penge ved også at sælge til jer.

mvh Findus

tak for tipset med planhøvlet træ, bliver rigtig godt, samt at man kan tilpasse fugen efter dørbladet for at kompensere for visse skævheder i gamle døre. fungerer rigtig godt faktisk

rediger: Dog tager det os ca. en uge per karm, hvilket er lidt langsomt

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.