Hej,

Jeg har fået en hel kasse med fog fra en ven, SikaHyflex-402 Connection, i 600 ml poser. Fogens udløbsdato er overskredet med næsten 2 år, og den oprindelige holdbarhed er 1 år fra fremstilling. Tror I, den kan bruges alligevel? Den skal have været opbevaret korrekt, og poserne er selvfølgelig uåbnede.
 
Hvis konsistensen er som den skal, og den føles normal at arbejde med, så er den helt okay. Dvs. at du bemærker med det samme ved åbning/anvendelse om den er okay, eller ikke.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.