Hej,
Jeg har fået en hel kasse med fog fra en ven, SikaHyflex-402 Connection, i 600 ml poser. Fogens udløbsdato er overskredet med næsten 2 år, og den oprindelige holdbarhed er 1 år fra fremstilling. Tror I, den kan bruges alligevel? Den skal have været opbevaret korrekt, og poserne er selvfølgelig uåbnede.