173,135 læst ·
223 svar
173k læst
223 svar
Jeg har revet skunken nu buldrer det i hele huset
Der er vel ikke noget opfølgningskrav på trådstarter inden for en vis tid. Uanset om ts troller eller ej, kan informationen faktisk tjene et formål for en anden, der går med lignende tanker som ts.@ @ndreas sagde:
Jeg er helt enig - jeg ville gætte, at der desværre findes en del huse, der er blevet renoveret af privatpersoner, hvor de samme alvorlige fejl er blevet begået.Siggelito3000 sagde:
I takt med at huspriserne er steget, har flere og flere indrettet både kældre og lofter i jagten på ekstra kvadratmeter. Ikke alle har den viden, der kræves for at gøre dette.
Så vi håber, at det løser sig snarest for TS, og at han kan vende tilbage med, hvordan problemet blev løst.
/Krille
Bare fordi intet dumt er sket for dig, er det virkelig dumt at risikere, at din 4-årige får taget ned over sig. Jeg kunne i hvert fald ikke sove, før det var fikset. Og så skal man måske ikke købe hus, hvis man ikke engang ved, hvad en kattvind er... men det har jeg hørt mange gangeK Kurtivan sagde:Trods de alarmerende svar du har fået, vil jeg berolige dig lidt. Jeg gjorde det samme på mit hus fra 1937 i starten af 80'erne, altså længe før man kunne få svar på spørgsmål her. Intet negativt er sket trods sne-rige vintre. Jeg tror, at når ingen beregnede, hvad spær kunne bære, overdimensionerede man dem, så det holder alligevel. Men det sagt, bør du, da I mærker en forskel, lade en bygningskyndig se på det.
I der tror det er en troll, I der bekymrer jer om ... om det er en troll (eller ikke), I der svarer og bare konstaterer, at det er en troll og ikke engang kommer med noget konkret forslag... hvad laver I her i tråden overhovedet? 
Vi der har tid og energi og ikke bekymrer os... svarer og scroller så videre.
Ingen bliver tvunget til at svare på et forum, man vælger helt selv!
Men hvis man giver et seriøst svar, som man står ved selv (hvor fjollet spørgsmålet end måtte have været)... så kan det måske hjælpe nogen, der ikke har turdet spørge... engang.
Troll eller ej er det ikke op til os at bedømme, hvilket spørgsmål der er godt eller dårligt... vi kan kun afgøre, om vi vil svare eller ej.
Vi der har tid og energi og ikke bekymrer os... svarer og scroller så videre.
Ingen bliver tvunget til at svare på et forum, man vælger helt selv!
Men hvis man giver et seriøst svar, som man står ved selv (hvor fjollet spørgsmålet end måtte have været)... så kan det måske hjælpe nogen, der ikke har turdet spørge... engang.
Troll eller ej er det ikke op til os at bedømme, hvilket spørgsmål der er godt eller dårligt... vi kan kun afgøre, om vi vil svare eller ej.
Hmm hvis man sætter afstandsstykker af karton mellem ydervæg og fugeskum, inden man fylder på, skulle trykket primært fordeles opad og nedad, når det udvider sig, hvorefter stabiliteten genvindes.H hapazard sagde:
Det er dog vigtigt ikke at overfylde for meget.
https://tv.nrk.no/serie/ikke-gjoer-dette-hjemme/sesong/4/episode/8/avspiller#t=26m