Hej,
Vi er i gang med at udskifte vores indvendige lofter. Vi har revet de gamle lofter ned, som bestod af spændt væv, og har sat regler op til huntonit loftplader. Nu overvejer vi, om vi skal lægge en femmer isolering mellem reglerne. Isoleringen vil så være under den eksisterende dampspærre. Der sidder i dag modulopbyggede isoleringskassetter mellem spærene, som er svære at fjerne, hvis man skulle ønske at flytte dampspærren under den nye isolering.
Kan der opstå problemer, hvis man lægger en femmer isolering under den eksisterende dampspærre?
Er det umagen værd at lægge ekstra isolering på?
Huset er et etplans træhus fra 1974 med fladt tag. Det er temmelig dårligt isoleret.
Anna