Hej!
Siden vi har glaseret altanen, har vi som forventet en masse varme på altanen. Det er ikke engang blevet sommer endnu, og vi topper på ca. 35-40 grader.
Jeg mistænker, at partycooleren ikke trives i den varme og sikkert heller ikke vil trives, når sommeren kommer rigtigt.
Nu til mit spørgsmål: Jeg overvejer at bygge partycooleren ind for at undgå, at solen rammer og opvarmer det ydre hylster af cooleren, men jeg tænker på, om det er værd også at sætte en slags isolering for at holde varmen ude?
Hvad tror I? Og i så fald, hvilken type isolering?