3,698 læst ·
17 svar
4k læst
17 svar
Integrere el i gammel plankevæg
Jeg ville nok bruge den metode. Bør være den nemmeste. Det, der kan skabe problemer, er, hvis væggene er fyldt med savsmuld, så bliver det lidt mere besværligt at få slangen igennem.C cpalm sagde:Jeg ville bruge ROT-dåser, slange og fiske. Gå horisontalt så meget som muligt og vælge et par velvalgte steder, hvor du har brug for at gå vertikalt over kortlingerne, hvor du fjerner et bræt. Bemærk, at du skal løsne 3-4 brædder for ikke at knække fjederen. Ikke fordi det måske spiller så stor en rolle, hvis du alligevel skal gipse.
Samtidig bliver jeg ikke klog på billedet, hvor du har boret med hulsaven; der indenfor er der jo moderne isolering. Men den væg er måske nyere end resten?
Huset er tilbygget og ombygget flere gange gennem årene, men den væg skal være original ifølge den tidligere ejer. Har ikke engang tænkt over, at isoleringen er af en mere moderne type. Måske har man isoleret efterfølgende ved at fjerne planker og fylde væggen.D Dublin sagde:Jeg ville nok bruge den metode. Burde være nemmest. Det, der kan forårsage lidt problemer, er hvis væggene er fyldt med savsmuld, så bliver det lidt mere besværligt at få frem slangen. Samtidig bliver jeg ikke klog på billedet, hvor du har prøveboret med hulsaven, derinde er der jo moderne isolering. Men den væg er måske nyere end resten?
Har nok landet i at forsøge at fiske med huller og måske løsne en enkelt planke, hvis det stopper et sted.
Klik her for at svare