Jeg skal bygge en indervæg mellem to rum i min lejlighed og havde tænkt mig at have en række glasblokke i den, men hvordan gør jeg det. Er der nogen, der har gjort dette før og måske kan dele nogle erfaringer. Er det bare at bygge en række glasblokke og støtte den med regler eller ja, det ville være sjovt, hvis nogen kunne give nogle tips.
Har også en ven, der har dette, men så to rækker mellem badeværelse og ud i gangen ved siden af. (undrer mig over, hvorfor ingen har dette selv, kun venner)
Ved ikke rigtig, hvordan de gjorde, da jeg ikke var der under byggeriet. Men selv ville jeg have afstivet omkring som om det var et vindue, der skulle i. Derefter ville jeg sætte blokkene med en af de metoder, der er mest almindelige. Enten lister med lim eller den mere gammeldags metode med mørtel og fuge. Men at bruge latexfuge tror jeg kan blive rodet.
Klik her for at svare