Hej!

Renoverer et gæstetoilet, der mangler vindue. For at lukke noget dagslys ind, overvejer jeg at indfælde en række glasblokke (ca. 7-8 stk.) højt oppe på en af væggene (ca. 1900 mm). Væggen er trærammet og beklædt med gips.

Er der nogen, der kan give tips om den smarteste måde at gøre dette på? Vil helst undgå at skulle fjerne alle gipspladerne fra væggen. Er der nogen, der har gjort noget lignende?

Alle tips modtages gerne!

Mvh
Fredrik
 
Hvad er det for en tykkelse på væggen? Er det en ydre eller en indervæg?
 
Antager at det er indervæg.
Brug en regelfinder eller så må du simpelthen fjerne gipsen lokalt der, hvor du havde tænkt dig at sætte blokkene for at se, hvad der gemmer sig bagved.
Hvordan havde du tænkt dig at fastgøre blokkene? skal du bygge en ramme først.
Er der ikke plads til et mindre almindeligt vindue
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.