Hej!
Renoverer et gæstetoilet, der mangler vindue. For at lukke noget dagslys ind, overvejer jeg at indfælde en række glasblokke (ca. 7-8 stk.) højt oppe på en af væggene (ca. 1900 mm). Væggen er trærammet og beklædt med gips.
Er der nogen, der kan give tips om den smarteste måde at gøre dette på? Vil helst undgå at skulle fjerne alle gipspladerne fra væggen. Er der nogen, der har gjort noget lignende?
Alle tips modtages gerne!
Mvh
Fredrik