4,448 læst ·
23 svar
4k læst
23 svar
Hvorfor vinkle bærerne mod staketribberne?
Jo så er det, men at ville have afløbet mod spjældene er det, som de fleste af os her synes er mærkeligt.Mulvaden sagde:
Ja, det tænker jeg også gøre. Men alligevel tænker jeg, at man vil have, at fasningen skal hælde FRA ribberne IND på grunden. Medmindre det er et æstetisk spørgsmål, som jeg ikke forstår mig på.Mulvaden sagde:
Enig, hvis du overhovedet skal gøre dig ulejlighed. Jeg har hegn, der er 20 år plus, hvor jeg ikke har vinklet, kan ikke se nogen tegn på råd.J jonasandero sagde:
Fandt en god beskrivelse at lade sig inspirere af, med den rette vinkel. Det ser også lidt pænere ud synes jeg, med bærlinjen i niveau med stolpen.
https://gds.se/tradgarden/plank-och-staket/staket/staket-bygg-staket-som-haaller-i-30-aar
https://gds.se/tradgarden/plank-och-staket/staket/staket-bygg-staket-som-haaller-i-30-aar
Klik her for at svare



