Jeg har brug for at "fylde op" med reparationsbeton ca. 2-3 cm under en bjælke. Jeg har købt "weber rep 45", som skulle kunne påføres "over head", dvs. nedenunder uden at dryppe (Tixotropisk). Det blå er antikorrosions-maling, som også fungerer som vedhæftning.
Spørgsmålet er:
Er det nemmest/bedst at sætte en plade/bræt på hver side af bjælken, som er så langt nede, jeg har brug for at fylde op med mørtel? På den måde kan jeg kaste mørtlen op nedenunder, eller er der nogle andre gode forslag?

Tak for alle tips

• En lav kælder med betonloft og væg dækket med blåt antikorrosionsmiddel. Byggeudstyr og materialer ses rundt omkring.
  • Billede af en bjælke dækket med antikorrosionsmaling og reparationsbeton, med lys og plastfolie under, i en konstruktionssammenhæng.
  • Betonbjælke set nedefra med blå antikorrosionsbelægning og plastikafdækning. Værktøj og et rødt snoreværk er også synlige.
  • En betonstruktur under en bjælke, dækket med blå antikorrosionsmaling på underside. Plastikafdækning og byggeaffald ses under.
Tilføjer dette:
Tænker noget af følgende må da være bedste måde?
dvs bygge en form der holder op,

forslag modtages

• En træform er bygget ind i væggen, muligvis til støtte eller konstruktion. En person arbejder ved siden af konstruktionen.
  • Trækonstruktion understøttet af røde beslag, der holder op mod en murstensvæg i et byggeri.
En form lignende den, der bruges, når broer støbes, virker fornuftig.
Jeg antager, at alting skal støbes samtidig. Så et sted skal det være muligt at hælde beton ned.

• Synes
chali405
  • Laddar…
Bygg en form som är lite bredare än balken och gjut med expanderande finbetong. Den flyter som ett flytspackel och har tillsatser som gör att den inte krymper som vanlig betong

• Synes
chali405
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.