1,454 læst ·
8 svar
1k læst
8 svar
Hvordan synes I, jeg løser dette på den bedste måde?
Er ny i renoveringsverdenen men elsker det virkelig, sjovt at se når alting kommer frem.
Jeg har to kanter i rummet som ser frygtelige ud, billeder finder I nedenfor. Som I kan se, har jeg spartlet ujævnhederne der, men det revner bare. Ser, hvis jeg skal være helt ærlig, forfærdeligt ud. Har I nogen tips til, hvordan jeg kan få dette til at se pænt ud? Måske en tynd liste?
I har erfaringen, så jeg søger hjælp hos jer
Usikker på om jeg har valgt det rette forum, men sig til, så skifter jeg (hvis det går)
Flere billeder er tilgængelige, hvis I har brug for dem for at hjælpe mig. Når jeg bliver bedre, bliver det min tur til at hjælpe haha!
Mvh
Glad hobbyrenovator
Jeg har to kanter i rummet som ser frygtelige ud, billeder finder I nedenfor. Som I kan se, har jeg spartlet ujævnhederne der, men det revner bare. Ser, hvis jeg skal være helt ærlig, forfærdeligt ud. Har I nogen tips til, hvordan jeg kan få dette til at se pænt ud? Måske en tynd liste?
I har erfaringen, så jeg søger hjælp hos jer
Usikker på om jeg har valgt det rette forum, men sig til, så skifter jeg (hvis det går)
Flere billeder er tilgængelige, hvis I har brug for dem for at hjælpe mig. Når jeg bliver bedre, bliver det min tur til at hjælpe haha!
Mvh
Glad hobbyrenovator
Elektronikgal
· Västra Götaland
· 671 indlæg
Ser ud som om du har en spånplade på den ene side og en gips på den anden?
Har du brugt armeringstape i samlingen?
Har du brugt armeringstape i samlingen?
Elektronikgal
· Västra Götaland
· 671 indlæg
Du mener, at jeg lader det spartelmasse, der er der, være, derefter lægger jeg armeringstape over og fortsætter med at spartle, indtil det bliver runde fine hjørner? (undskyld hvis jeg lyder lidt uerfaren).Henrik.woll sagde:
Kan det ikke fungere med at lime på https://www.ikea.com/se/sv/p/foerba...sxqANn5_AaoE1dpZXyRoCVNwQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Det ville da kunne være ret najs
Det ville da kunne være ret najs
Elektronikgal
· Västra Götaland
· 671 indlæg
Ja tænker at du sliber spartlet som sidder og derefter på med tapen og spartler det lidt længere da tapen bygger en millimeter..
Givetvis kan du sætte en dækliste, går helt fint
Personligt havde jeg nok spartlet dog men det er en smagssag 
Givetvis kan du sætte en dækliste, går helt fint
Klik her for at svare