Skal bygge en mur om, der er limet med PU700. Stenen er den samme som på billedet, Benders Labyrint Maxi.
HVORDAN i alverden får jeg dem fra hinanden, hvis det overhovedet er muligt! 😅 Det ville selvfølgelig være ønskeligt at kunne genbruge nogle af stenene, hvis muligt!
Har testet en mindre borehammer og plastkiler uden større fremgang. Det sidder virkelig som klippen! 😬
Behøver at bygge en mur om, der er limet med PU700. Stenen er den samme som på billedet, Benders Labyrint Maxi.
HVORDAN i alverden får jeg skilt den ad, hvis det overhovedet er muligt! 😅 Det ville naturligvis være ønskværdigt at kunne genbruge nogle af stenene, hvis muligt!
Har testet en mindre borehammer og plastkiler uden større fremgang. Det sidder virkelig som klippen! 😬
Nogle tips og tricks???
[billede]
Prøv en tungere gummihammer og slå til ordentligt på de øverste sten, du må tage række for række oppefra og ned..
Har du gjort det på Sten limmet med pu700?? Mine sidder som bjerget, jeg har også testet og hamret, og der sker absolut ingenting. Men selvfølgelig, den første sten er sikkert værst, fordi den sidder i klemme på begge sider. Måske bliver det lettere, når jeg har fået løsnet den første?
Hvad har du brugt for størrelse på hammer??
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.