Jeg har en trappe i et hus fra 1947. Den er lavet i beton med puds på tror jeg. Trinene er revnet, og pudsen løsner sig. Hvordan renoveres denne?
 
  • En gammel betontrappe med flere revner og afskallende puds ved et hus fra 1947. Trappen har et metalgelænder og omgives af grønt græs.
  • Trappe i beton med afskalning og revner ved et hus fra 1947, omgivet af vegetation og en smedejernsriste.
  • Billede af en betontrappe med revnet overflade og afskallet puds ved et hus fra 1947, omgivet af græs og sten.
Hej !

Jeg ejer en kåk med en lignende trappe i samme (eller værre stand)
Det mest rationelle og økonomiske virker, hvad jeg kan forstå, at være at bila den væk og bygge en ny, måske bare grave den væk, hvis du planlægger at drænere kåken med hjælp fra en gravemaskine.
 
  • Synes
scasi
  • Laddar…
N
Holder vel næsten med ovenstående indlæg, specielt hvordan nederste trin ser ud.
Men det er muligt at bryde det løse væk, kemankare for armering, og støbe nye dele.
Slibe al malingen væk, og køre rep 955 på trappen.
Og lidt pudsreparation på bagsiden.
Bliver meget billigere end at fjerne den gamle og støbe en ny.
Dog bliver en ny jo flottere selvfølgelig.
Alternativt, fjern den og lav en ny i træ.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.