Holder vel næsten med ovenstående indlæg, specielt hvordan nederste trin ser ud.
Men det er muligt at bryde det løse væk, kemankare for armering, og støbe nye dele.
Slibe al malingen væk, og køre rep 955 på trappen.
Og lidt pudsreparation på bagsiden.
Bliver meget billigere end at fjerne den gamle og støbe en ny.
Dog bliver en ny jo flottere selvfølgelig.
Alternativt, fjern den og lav en ny i træ.