Hej

Jeg har et garagegulv i beton fra 74. Det er malet, men malingen skaller overalt. Der er også fald mod en gulvrist i midten af garagen. Jeg vil have en jævn overflade i garagen og fjerne faldet. Samtidig vil jeg have en hård overflade, hvor man kan tabe tunge ting på.

Hvilken flydespartel skal jeg bruge?
Skal al maling slibes væk og så primer, inden jeg flydespartler gulvet?

Nogle andre forslag?
 
Hej Amoe, hvordan gik du til værks og hvilke produkter brugte du?
 
J joakimhedlund sagde:
Hej Amoe, hvordan gik du til værks, og hvilke produkter brugte du?
Sleb hele gulvet ned til ren beton. Primer, selvnivellerende gulvspartel Weber Industri.
Derefter primer igen, epoxy, PU forsegling.

Benyttede også lejligheden til at opbryde gulvafløbet og udskifte støbejernsgulvafløbet til et godkendt gulvafløb.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.