Forbo sagde:
...
Bygningsplejeforummet har vel en automatisk screeningsfunktion, der filtrerer alt bort, der ikke er stavet "Linolja", kogt, kold eller rå..
:D

Hornbach findes jo kun i Skåne, jeg bor nord for Sthlm. Ville virkelig have foretrukket Sika, og hvis det ikke er muligt at "genbruge" tuben, så bliver det jo lidt dyrt at bruge tre tuber fra Beijer à 230 kr for at fæstne 9 gevindstænger ved tre lejligheder...

/A

Hvis du virkelig kan lide gängstänger, synes jeg det er overkill, men alle bygger som de vil.
Men der findes snabbstelnande cement. Bruges nogle gange til at fastgøre rustfri kroge i sten.

• Synes
Robbalove
  • Laddar…
magnu sagde:
Hvis du virkelig kan lide gevindstænger, jeg synes det er overkill, men alle bygger som de vil.
Men der findes hurtigt hærdende cement. Bruges nogle gange til at fastgøre rustfri kroge i sten.
Hornbach findes i Stockholm, Malmö og Göteborg..du finder adresserne på hornbach.se. Men hvis du har tættere til Biltema, så gå efter det, det fungerer kanon. Biltema har også en billig pose med cirka 10 blanderørsdyser, så du kan bare sætte korken på det du ikke bruger, smide det brugte mundstykke væk og gemme resten til andre gange. Tips angående gevindstænger forresten, Byggmax har billige varmtgalvaniserede gevindstænger, det eneste sted jeg har set galvaniserede i detailhandlen.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.