tommib tommib sagde:
Ah, ok. Ja den er som sagt meget dumt placeret (eller er det billedet, der snyder?). Der burde være mindst en meter mellem den og målerskiven.

Prøv med en midlertidig afskærmning og se, hvordan det føles. Det kan I gøre med gamle lagner eller hvad som helst, der er ved hånden. Så får man en bedre opfattelse af rumfornemmelsen.
Billedet snyder en smule med vidvinklen, men det er stramt derimellem, det er sandt. Absolut ingen meter der.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.