Forsøger at få fat i nogle M5 70mm unbrakoskruer, rustfrit desuden. Det går lidt trægt. Eller allerhelst 75mm men det ser ud til, at der ikke findes halv længder, selv i andre dimensioner. Googler, men hver eneste lovende fund viser sig at være helt andre dimensioner end det, jeg vil have. Tips, nogen?

• Synes
fia_mstd
  • Laddar…
ClasseClas
  • Synes
jocke31 og 3 andre
  • Laddar…
Jeg har handlet en del skruer hos Fastpro, ligger i Göteborg og det går fint at købe skruer stykvis. 2.50:- koster en 5x70 A4 syrefast. Fragten ligger på 79:- + moms. https://fastpro.se/produkt.php?ID=122#916

• Synes
fia_mstd
  • Laddar…
Har siefvert på cykelafstand. Godt sted at tage til bare for at hygge rundt blandt alle kasserne. Løfte på skruen, føle, lægge tilbage, gå videre til næste æske....

• Synes
jocke31 og 5 andre
  • Laddar…
MathiasS MathiasS sagde:
Har siefvert på cykelafstand. Godt sted at tage hen bare for at hygge rundt blandt alle kasser. Løfte på skruen, føle, lægge tilbage, gå videre til næste æske....
Sådan noget er aldrig godt at gå ud med på et forum, jeg vil nu aldrig glemme, hvem der skal tage til siefvert for mig og sende, når jeg har brug for mærkelige ting ;)

• Synes
  • Haha
fia_mstd og 1 anden
  • Laddar…
Jeg har haft god succes med www.fixnvis.se. Det er et europæisk firma, så man støder på lidt fransk hist og her. Jeg har købt mange rustfri spårskruv derfra.

• Synes
fia_mstd
  • Laddar…
Tallguy196 Tallguy196 sagde:
[link]

kanske kan va nåt?
Fantastiskt roliga resultatet då jag tryckte på länken :crysmile: Ska kolla utan att ta med svansen som hamnade med där (y)

Skærmbillede af søgeresultat på Flinks Järn hjemmeside med teksten "m5 70 kanskje kan va nåt" og ingen træf.

fia_mstd fia_mstd sagde:
Fantastiskt sjove resultatet da jeg trykkede på linket :crysmile: Skal tjekke uden at tage med halen som endte med der (y)

[billede]
:crysmile: Jeg som troede halen var deletet…. :oops:

• Synes
fia_mstd
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.