Hvor køber I helst byggematerialer som træplader og planker eller isolering? Det har skiftet lidt gennem årene, nogle er forsvundet, i dag er der to hovedsagelige vi går til, som ligger i nærheden for nemheds skyld.
Kan ikke lide Byggmax og støtter gerne den lokale butik, som også er en Woody byggebutik. De var ikke meget dyrere, da jeg skiftede tag på sommerhuset, og da fik jeg Plannja "tagsten" i stedet for, hvad Byggmax nu har for plade.
Har to Byggmax at vælge imellem, den ene er helvede mens den anden er rigtig god. Har også en Jem & Fix i nærheden, frygtelig uorden men billig. Har en småsåg i nærheden hvor det bliver billigt at købe meget samt det er muligt at få fat i profiler som ellers er umulige. Har XL-Bygg, Bolist, Beijer mm. I nærheden som bruges når jeg vil have noget særligt eller har vejen forbi. Men absolut mest handles på den gode byggmax.
Har altid handlet hos Woody.
Valgte dem for flere år siden selvom de er lidt dyrere end Byggmax og Jem og Fix.
Med rabatten jeg fik, blev forskellen ikke så stor som jeg troede.
Men da jeg ikke er tømrer, værdsætter jeg al den hjælp jeg får, når jeg har brug for det. De er kyndige, tager sig tid og hjælper til.
Hos Byggmax er min opfattelse, at de knap ved forskellen på et søm og en skrue.
Men nu ved jeg desværre ikke længere, hvor jeg skal handle.
Sidst jeg var der, havde de skiftet navn til Derome.
Min konto var fjernet, og jeg fik ikke lov at handle der, fordi jeg var privatperson, så jeg måtte gå derfra med tomme hænder.
Jeg blev ganske enkelt "smidt ud".
Det afhænger af, hvad det skal bruges til! Oftest byggmax til regler og råspont. Gulvlister og sådant som ses, hornbach. Er jem & fix billigere end byggmax?