11,953 læst ·
26 svar
12k læst
26 svar
Hvor kan man finde rigtig tynd aluminiumsplade?
Titan plade er ikke supernemt at forme sammenlignet med blød aluminium, ikke helt super billigt heller faktisk.C carlfredrik sagde:
http://www.bbshalmstad.se/lagerprodukter/titan-och-titanlegeringar/titanplaat/
Botox også, læste forkert og tænkte på trådens overskrift, sorry. Titan ved ikke om man kan få fat i det i tyndpladeform.C carlfredrik sagde:
Hvorfor titan? Hvorfor komplicere det?
Medlem
· Stockholm
· 4 637 indlæg
Det der er nok Titan, ikke aluminium.C carlfredrik sagde:
Medlem
· Stockholm
· 4 637 indlæg
Findes reststykker at købe på eBay
Medlem
· Blekinge
· 12 281 indlæg
Titan virker jo totalt overkill, men entusiaster betaler jo hvad som helst nogle gange.
På Bauhaus tror jeg de har en masse hulplader i forskellige materialer. Dog ikke titan.
På Bauhaus tror jeg de har en masse hulplader i forskellige materialer. Dog ikke titan.
Hobbytømrer
· Bjärehalvön
· 420 indlæg
Hobbytømrer
· Bjärehalvön
· 420 indlæg
Hobbytømrer
· Bjärehalvön
· 420 indlæg
Har bestilt lidt 0.1mm nu så vi må se, hvordan det føles, det skal kunne rulles sammen smidigt. Har set, at nogle endda bruger 0,07mm så 0.1 kan nok fungere. Jeg vender tilbage, når jeg er kommet i gang! Tak for alle tips!F fsn sagde:
Her er en lille video som forklarer rigtig tydeligt hvordan man gør hvis nogen er blevet fristet
Trådlyft !!
Hvordan gik det så senere?
I øvrigt kan man sige, at almindelig aluminium som er tynd, under 0,5 mm, er meget svagt og blødt.
Men der er måske mulighed for at få fat i duralaluminium ...
Måske svært for privatpersoner og i små mængder ...
Hvordan gik det så senere?
I øvrigt kan man sige, at almindelig aluminium som er tynd, under 0,5 mm, er meget svagt og blødt.
Men der er måske mulighed for at få fat i duralaluminium ...
Måske svært for privatpersoner og i små mængder ...
Klik her for at svare