8,304 læst ·
21 svar
8k læst
21 svar
Hvor får man fat i tømmeret?
Har du dækket med brædder på begge sider af stolperne? I så fald kunne du have sat brædderne på hver side med en halv bræddehøjde forskydning fra starten, så havde problemet været løst.
At sætte sådan nogle små tynde lægter over alle sprækker tror jeg ikke bliver pænt overhovedet.
Tror heller ikke det generelt er nogen god idé at sætte "låg" på liggende træværk.
At sætte sådan nogle små tynde lægter over alle sprækker tror jeg ikke bliver pænt overhovedet.
Tror heller ikke det generelt er nogen god idé at sætte "låg" på liggende træværk.
Senest redigeret:
Ja dækket med brædder på begge sider, dog ikke med en forskydningJ jonne72 sagde:Har du dækket med brædder på begge sider af stolperne? I så fald kunne du have sat brædderne på hver side med en halv brædehøjde forskydning fra start, så havde problemet været løst.
At sætte sådanne små tynde lister over alle sprækker tror jeg ikke bliver pænt overhovedet.
Tror heller ikke generelt det er en god idé at sætte "låg" på liggende træværk.
Begynder at fortryde hele byggeriet, skulle have valgt almindelig udvendig panel med skrå kant, som på huset.
Det nemmeste nu er nok, 22x45... Så må jeg save det selv.
Har du slået alle brædderne sammen? Så må sprækken jo blive meget lille, og det eneste fornuftige, hvis du ikke vil have nogen sprække, er at fjerne alle brædderne og sætte dem som tipset ovenfor.
At skrue ned og gøre det om er vel maks 3 afteners arbejde?
At gå rundt og jage små strimler og skære andre ting tager jo meget længere tid.
At skrue ned og gøre det om er vel maks 3 afteners arbejde?
At gå rundt og jage små strimler og skære andre ting tager jo meget længere tid.
Klik her for at svare