AnneFi
hvor svært er det at fjerne farven? umuligt!

nu er jeg bare ked af det.

Hvor dybe er hakkerne?
Hvad er trappen lavet af?
Er der mulighed for at slibe den ned?

AnneFi
Nillinsim sagde:
Hvor dybe er hakkerne?
Hvad er trappen lavet af?
Er der mulighed for at slibe den ned?
Hakene er ca. 3-4 mm dybe, og trappen er af beton.
Vi kan ikke selv slibe trappen direkte, tror jeg i hvert fald.
Har været ude og leder efter klinker i dag, men fandt intet fornuftigt nu heller, så det bliver til at have det ufærdigt lidt endnu :(

Hvorfor ikke blot reparere den med Plastic Padding og derefter male hele trappen i en blandet farve, der ligner den beton har i dag?

AnneFi
Vi skal undersøge, hvor meget det koster at få trappen slebet som alternativ et. Det andet er, at min sambo skal undersøge belægning og behandling, som man bruger til altaner.

Det tredje er vel, at den får være, som den er.

Min pappa mente, at vi skulle lægge klinker på den nedre del kun.
Farve er helt udelukket, da jeg synes, at malet gulv er det grimmeste, der findes. Jeg forstår virkelig ikke, hvordan nogen overhovedet kan gøre det.

AnneFi
Om to uger kommer et firma for at slibe og behandle trappen. 7000kr efter rot koster det.
helt klart værd det :D

AnneFi
Nu er jeg helt overbevist om, at I er super spændte på, hvordan min trappe ser ud.
Samboen har skrabet væggene hvide, og jeg lavede en lampe.
El-installationerne er skiftet, og en ny kælderdør er på plads.
Der blev en lille fejl med lysindfaldet, som vinduet i den gamle dør gav, men lampen er rigtig stærk og klarer det godt.
Trappen blev ikke slebet, da firmaet ikke kunne klare det, så de lagde en belægning på den, malede og lakerede.
Jeg er super tilfreds i hvert fald.
oppefra
0921bfe8.jpg
6f875e87.jpg
3792d698.jpg
og nedefra
bff5c0b6.jpg
a68e4e5b.jpg

Det der ser rigtig flot ud synes jeg, ikke mindst med tanke på udgangspunktet.

AnneFi
tak! føltes rart at man endelig kunne binde trappen sammen med kælderen, som også er kratsad hvid :)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.