10,712 læst ·
23 svar
11k læst
23 svar
Hvilket klinker lægge i trappen og hvordan får det pænt? (billeder af resultatet på s. 2)
Hakene er ca. 3-4 mm dybe, og trappen er af beton.Nillinsim sagde:
Vi kan ikke selv slibe trappen direkte, tror jeg i hvert fald.
Har været ude og leder efter klinker i dag, men fandt intet fornuftigt nu heller, så det bliver til at have det ufærdigt lidt endnu
Vi skal undersøge, hvor meget det koster at få trappen slebet som alternativ et. Det andet er, at min sambo skal undersøge belægning og behandling, som man bruger til altaner.
Det tredje er vel, at den får være, som den er.
Min pappa mente, at vi skulle lægge klinker på den nedre del kun.
Farve er helt udelukket, da jeg synes, at malet gulv er det grimmeste, der findes. Jeg forstår virkelig ikke, hvordan nogen overhovedet kan gøre det.
Det tredje er vel, at den får være, som den er.
Min pappa mente, at vi skulle lægge klinker på den nedre del kun.
Farve er helt udelukket, da jeg synes, at malet gulv er det grimmeste, der findes. Jeg forstår virkelig ikke, hvordan nogen overhovedet kan gøre det.
Nu er jeg helt overbevist om, at I er super spændte på, hvordan min trappe ser ud.
Samboen har skrabet væggene hvide, og jeg lavede en lampe.
El-installationerne er skiftet, og en ny kælderdør er på plads.
Der blev en lille fejl med lysindfaldet, som vinduet i den gamle dør gav, men lampen er rigtig stærk og klarer det godt.
Trappen blev ikke slebet, da firmaet ikke kunne klare det, så de lagde en belægning på den, malede og lakerede.
Jeg er super tilfreds i hvert fald.
oppefra

og nedefra

Samboen har skrabet væggene hvide, og jeg lavede en lampe.
El-installationerne er skiftet, og en ny kælderdør er på plads.
Der blev en lille fejl med lysindfaldet, som vinduet i den gamle dør gav, men lampen er rigtig stærk og klarer det godt.
Trappen blev ikke slebet, da firmaet ikke kunne klare det, så de lagde en belægning på den, malede og lakerede.
Jeg er super tilfreds i hvert fald.
oppefra

og nedefra

Klik her for at svare