BirgitS
Hmm, er det ikke mest et spørgsmål om, hvad man skal have på hattehylden sammenlignet med, hvor stor og klodset den ser ud. Med en dyb hylde risikerer man, at der kommer ting bag det, som man normalt bruger, og man enten glemmer, hvad man har der, eller ikke kan nå det. Skal man have huer og handsker der, bør den nok ikke være mere end 30 cm, men hvis det er et spørgsmål om mere generel opbevaring i kurve, så bør det jo passe til kurven, så kurven virkelig får plads.

Når det gælder dybde, kan man tænke på, at tykkere jakker på bøjler er ca. 60 cm i dybden, og vil man bare have stangen til bøjler i forkanten af hylden (som Habos), så er 30-35 cm en god dybde. Synes man, det ser pænere ud, hvis hylden går mere fremad (som KOW:s) end det, må man vælge en dybere hylde.

Tre år senere sidder den nok oppe.

• Haha
BSOD
  • Laddar…
raveper raveper sagde:
Tre år senere sidder den nok oppe.
Tre? Elleve!

Krilleman
J Joellernej sagde:
Tre? Elleve!
Elleve (11) år siden 24 nov 2018....

Jeg må have misset noget. :crysmile:

• Haha
Sittställning
  • Laddar…
Sittställning
Krilleman Krilleman sagde:
Elleve (11) år siden 24 nov 2018....

Jeg må have misset noget. :crysmile:

• Inlägg fra en forumbruger, der diskuterer en elektriker, et flyttet sikringsskab og ønsker råd om højden på en hattehylde i forhold til standard.
Krilleman
Humor uden lige da @Yrrol svarede i tråden 2018...

Bliver det så elleve eller tre år?

Fredagshumor på en lørdag!

Medlemmer diskuterer hyldedybder og målinger i en online forumtråd om konstruktion og renovering.

Y Yrrol sagde:
8 år har gået, og endnu engang søgte jeg efter svar på dette spørgsmål og fandt min gamle tråd.

Kan tilbyde, at jeg stadig ikke har en hattehylde, det blev en fritstående ikeastang,
men sidder og skitserer på en egen og lader en snedker skabe den.

Dog. Jeg har ikke længere Habohattehylden og er nysgerrig på visse mål.
Måske har en af jer en standardhylde ligesom habo og vil måle lidt for mig? :)

Nysgerrig på hvor stor afstanden er mellem hylderne, og hvor dybe hylderne er med og uden afstanden til væggen, ifølge billede:

[billede]
Blev åbenbart en tøjstang i stedet.

Sittställning
Krilleman Krilleman sagde:
Humor uden lige da @Yrrol svarede i tråden 2018...

Bliver det så elleve eller tre år?

Fredagshumor på en lørdag!

[billede]

11 år fra trådstart.

• Haha
vivi_gbg
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.