Nææh hvor ærgerligt i så fald, jeg har sådan nogle i hele huset. Hvis jeg kan finde noget lignende, der har samme bredde, så kan det måske lappes sammen alligevel, så det ser okay ud. Det ville være trættende at skulle rive hele loftet ned og skifte det på grund af et lille hul på ca. 60x40cm.
Helt enig, håber at du finder en lignende plade. Ellers kan du måske fake en lignende overflade ved hjælp af masonit og en eller anden afstandsstykke?
Ingen dårlig idé! Skal prøve det. En almindelig plade, forsøge at få noget der ligner rillen mellem to sådan plader, så lidt spartel rundt omkring og maling, så går det måske at få det okay.
Ingen dum idé! Ska prøve det. Nogen almindelig skive, forsøge at få til noget, der ligner rillen mellem to sådanne skiver, så lidt spartelmasse rundt om og farve, så går det måske at få det nogenlunde.
[billede]
Man stirrer jo normalt ikke så meget op i loftet, og jeg har bemærket, at hvis det bare ser nogenlunde ens ud og har samme farve, lægger man ikke så meget mærke til det. Jeg "fuskede" frem en overflade sådan i loftet i soveværelset, hvor der også havde været garderobeskabe. Jeg tænker slet ikke på det nu, og andre, der ikke ved, at det egentlig er forskellig loftbeklædning, reagerer ikke på det.
Man stirrer jo som regel ikke op i loftet så meget, og jeg har bemærket, at ser det bare nogenlunde ligesådan ud og har samme farve, lægger man ikke så meget mærke til det. Jeg "snydt" frem en overflade så i loftet i soveværelset, hvor der også har været garderober. Jeg tænker ikke på det overhovedet nu, og andre, der ikke ved det, lægger ikke mærke til, at det egentlig er forskelligt loftbeklædning.
Enig Jeg fjernede en indvendig væg med gipsplank med samlinger lidt ligesom dine masonit. Nu har jeg en næsten dobbelt så bred planke i midten af rummet. Tror nok ikke en eneste har bemærket det.
Hvad kaldes dette indendørs loft, og hvor sælger de det?
Hvor er sted.
Hvorhen er retning.
Altså, hvor sælger de (eksempelvis en butik, der har dette loft i sit sortiment) og hvorhen sælger de (eksempelvis til Småland).
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.