P Pior sagde:
Ajaj, hvorfor tror du det?
Alderen på huset og hvordan pladen ser ud
 
  • Synes
Pior
  • Laddar…
plåtrickard plåtrickard sagde:
Hvor tykke er de?
Minder om eternit
Ca 5mm, ja desværre er det nok det
 
De gør ingen skade, hvor de sidder. Mange har lim og papp under gulvtæpper indendørs, som indeholder asbest, hvilket man ofte har bygget ind ved at lægge nyt gulv over. Det bliver jo det samme...
 
  • Synes
Pior
  • Laddar…
Stefan N Stefan N sagde:
Er det hårdt eller blødt? Ser næsten ud som bleget asfaboard.
hej, kiggede tilbage på tråden og så, at jeg missede at svare dig. (Jeg er stadig usikker på, hvad det er for et materiale, selvom det hælder mod eternit…)

Materialet er hårdt, kan ikke brækkes af med fingrene i dårlig vinkel i hvert fald.
 
5mm og hårdt lyder jo så som eternit eller nogen kusin til det.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.