Expertvenner,
er der nogen problemer med husfix? Jeg skal fylde revner i en muret væg af letbeton. Revnerne er udbedret på ydersiden af huset ved dræneringen. Dette er altså på indersiden, inden malerarbejdet. Min lokale farvebutik (colorama) anbefaler netop husfix.
Jeg leder efter noget, der er så let at arbejde med som muligt for en amatørreparatør. Da det ikke er nogle større overflader, der skal repareres, er prisen ikke et stort problem.
//Fredric
er der nogen problemer med husfix? Jeg skal fylde revner i en muret væg af letbeton. Revnerne er udbedret på ydersiden af huset ved dræneringen. Dette er altså på indersiden, inden malerarbejdet. Min lokale farvebutik (colorama) anbefaler netop husfix.
Jeg leder efter noget, der er så let at arbejde med som muligt for en amatørreparatør. Da det ikke er nogle større overflader, der skal repareres, er prisen ikke et stort problem.
//Fredric

Her kommer to billeder. Rester fra en tidligere nedbrydning, gætter jeg. Muren er altså repareret af drenerings- og facadefirmaet på ydersiden.
Den gamle mand, der boede her før, har forsøgt at reparere revnerne med spartelmasse. Det er gået halvgodt. Revnerne dukkede op, da jeg fjernede plastmalingen, som personen havde malet væggen med (selvfølgelig var der skimmel i det ene hjørne).
Man kan uden problemer nå murblokkene. Det hvide er en form for puds. Da jeg skrabede den gamle maling væk, blev murblokkene blottet nogle steder.
Ok, det var ikke som jeg havde forestillet mig. Jeg havde forestillet mig en rigtig putslager. På billederne ser det næsten ud som farve...
Hvordan som helst... Du kan nok reparere med husfix, hvis du vil. Glem ikke at fugte det ordentligt først.
Hvordan som helst... Du kan nok reparere med husfix, hvis du vil. Glem ikke at fugte det ordentligt først.
For resten, er der nogen anden der ved, eller kan gætte, hvad det hvide er? Hvis jeg børster på det med hånden, falder det af som støv. Det har tidligere været overfladebelægning i rummet (bemærkede jeg, da jeg fjernede en brædde som var ældre end plastikmalingen.
Klik her for at svare