Hej.
Jeg har fjernet gamle vandrør i kælderen og dermed også den gamle kanal, som de lå i. Som det kan ses på billederne, blev væggen i kælderen pudset samtidig med, at man byggede rør-kanalen.

Væggen er en slags net og derefter puds på selve væggen.

Min tanke er at slibe kanterne og så fylde op, hvor kanalen har været.

Spørgsmålet er bare med hvad?

Ville I klogere derude bruge Husfix eller lignende, eller er det tilstrækkeligt med en billigere alternativ måske?

Nu blev det ont om billeder i indlægget men er det puds på væggen så fortsæt med det.

A alpha_raa sagde:
Hej.
Jeg har fjernet gamle vandrør i kælderen og dermed også den gamle kanal, som de lå i. Som det kan ses på billederne, blev væggen i kælderen diade samtidig med, at man byggede rør-kanalen.

Væggen er en slags net og derefter puds på selve væggen.

Min tanke er at slibe kanterne til og derefter fylde op, hvor kanalen har været.

Spørgsmålet er bare med hvad?

Ville I klogere derude bruge Husfix eller lignende, eller er der et lidt billigere alternativ måske?

• Vægoverflade med synligt beton og flere huller, muligvis fra ledninger eller reparationer, omkranset af sprukken og falmet maling.
  • Rå betonloft med grå cement langs kanten, knasthul, overgang til malet væg. En lille planche hænger på væggen. Indendørs renoveringsdetaljer.
  • Revnet betongvæg med lag af grå maling og rød primer, viser ujævn overflade nær loftet.
Stefan N Stefan N sagde:
Nu blev det ont om billeder i indlægget men var det puds på væggen så fortsæt med det.
Hmm. Billederne ser ud til at være havnet i en separat tråd…

Det er en slags fastgørelsesstof og så noget på. Tænker at jeg mest behøver noget for udseendets skyld.

J
Lagavägg fra Finja er et godt produkt for du kan male relativt hurtigt på det og det fungerer med dybere indlæggelser med..

• En sæk med Finja Laga Vægg, 15 kg, til reparation af vægge. Produktet er velegnet til dybere indlæg og kan hurtigt males over.
Mange tak! Testede lige og det ser ud til at fungere meget godt! 🙏

• Synes
Jansson69
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.