Har et indrett rum i en kælder med fugtgennemslag på en skillevæg. Har tidligere haft en blikkenslager der, der sagde, at det bare er at leve med fugten. Man må banke af og male ...
Nu har jeg ikke taget mig af dette rum i 2 år og har nu banket en masse blød puds af, og det lugter ikke af skimmel, men mere "fugt".
Har I nogle gode tips til reparation? Læser her om 3 mm C mørtel? Har brugt husfix på husets yderside engang. Det var let at arbejde med, men måske passer det ikke? Nogen der ved?!
Undskyld, hvis jeg lyder helt dum, for det er jeg nok ... og fattig
og enlig haha
Men jeg er nødt til at tage fat på dette rum og ved ikke i hvilken ende jeg skal begynde ... føles som om det der trægulv bør rives op også måske (føles som det ikke er optimalt)
Har desuden en teenagesøn der vil gøre dette rum til en man-cave
Alle tips modtages taknemmeligt. Også tips om farve! Silikat har jeg hørt...
Nu har jeg ikke taget mig af dette rum i 2 år og har nu banket en masse blød puds af, og det lugter ikke af skimmel, men mere "fugt".
Har I nogle gode tips til reparation? Læser her om 3 mm C mørtel? Har brugt husfix på husets yderside engang. Det var let at arbejde med, men måske passer det ikke? Nogen der ved?!
Undskyld, hvis jeg lyder helt dum, for det er jeg nok ... og fattig
Men jeg er nødt til at tage fat på dette rum og ved ikke i hvilken ende jeg skal begynde ... føles som om det der trægulv bør rives op også måske (føles som det ikke er optimalt)
Har desuden en teenagesøn der vil gøre dette rum til en man-cave
Alle tips modtages taknemmeligt. Også tips om farve! Silikat har jeg hørt...
Huset er bygget 52. Letbeton... puds. Under fodlisten var det porøst... så jeg fjernede den og skrabede alt løst væk. Måske 1 cm løs puds. Ingen idé om der ligger isolering under betonen...Centano sagde:
Klik her for at svare

