Status
Not open for further replies.
R
Hvor kan man leje en asbestrenser. Vær venlig at give svar på det. For jeg har googlet og finder absolut ingenting

Vask tøjet og sov derefter udenfor under stjernerne, hvis du virkelig synes, det er et problem.

Lav en analyse først...kom tilbage når du har svaret så vil du sandsynligvis få bedre svar....gætte, tro og antage kan vi gøre til dødedage uden nogen forskel....

• Synes
raddforasbest
  • Laddar…
R
Men seriøst...... kan I ikke tænke teoretisk for fem ører

raddforasbest sagde:
Men seriøst...... kan I ikke tænke teoretisk for fem øre
Du må nok udvikle mere hvad du vil have ud af dette "statement"? :wow:

raddforasbest sagde:
Okay... hvad skal jeg så sige? Asbest er ufarligt og bør spises ofte
Ja, hvis du har tænkt dig at spise det, er det ret sandsynligt, at det ikke er spor farligt:

Asbest, der inhaleres, har længe været dokumenteret som sundhedsfarligt (forandringer i lungerne). Om det er forbundet med sundhedsfare at spise eller drikke (forandringer i mavetarmkanalen) noget, der indeholder spor af asbest, er blevet undersøgt i en række studier, men hidtil er der ingen beviser, der tyder på, at asbest i drikkevand påvirker menneskers sundhed.

Verdenssundhedsorganisationen, WHO, mener ikke, at der er beviser for, at asbest i drikkevand, hverken i dyreforsøg eller i epidemiologiske studier, påvirker menneskers sundhed (WHO, 2003). Derfor har WHO ikke nogen sundhedsrelateret grænseværdi for asbest i sit dokument Guidelines for Drinking-water Quality (GDWQ 2004).
http://www.svensktvatten.se/Vattentjanster/Dricksvatten/Takt-till-kran/Kemiska-amnen/Asbest/

• Synes
roland53
  • Laddar…
R
Skulle være ? Efter . Men okay, hvis der er asbest i huset, hvad skal jeg så gøre?

• Synes
SC Aero
  • Laddar…
Forlad mors og fars hus og flyt til en nybygget lejlighed måske? :thumbup:

Stop med at bekymre dig. Der findes farligere og værre ting, du udsætter dig selv for hver dag.

R
Hvad gør jeg frem til den 1. september da

raddforasbest sagde:
Hvad gør jeg frem til den 1 september da
Ingenting...

R
Altså, der findes den hytte, men det pisede regn i går, da jeg skulle indrette den, jeg klarede ikke det hele og tog mig til psykiatrisk skadestue.

raddforasbest sagde:
Altså der findes den hytten, men det piissede regn i går, da jeg skulle indrette den, jeg klarede ikke alt sammen og tog mig til psykiatrisk skadestue
Hvis alt, du siger her, er sandt, så er det bedre, at du søger professionel hjælp! Ingen her i forumet vil kunne hjælpe dig, og du vil sandsynligvis få mange jokes/ironiske svar.

HVEM har skræmt dig sådan for asbest???

I mange år fandtes der asbest i alle mulige ting. Bremsebelægninger, som allerede nævnt. Byggematerialer og brandtæpper. Jeg arbejdede på en virksomhed i 1970'erne, hvor vi havde asbestbånd, for at isolere rundt om slangerne på varmepistolerne i maskinerne, der limede emballage til fødevareindustrien. Hver fredag rengjorde vi maskinerne med lufttrykspistoler for at slippe af med papirstøv, og selvfølgelig svævede der en masse asbestpartikler i luften. De blev fjernet, da det blev forbudt at bruge i 1977, men INGEN som arbejdede der er blevet skadet af asbest!

Med det sagt, er det ikke noget, jeg anbefaler dig at udsætte dig for, men du forstår måske, at jeg og mange andre synes, at du overdriver dine risici for at være blevet skadet af asbest, blot fordi dine forældre har fjernet fliser og naboen skiftet tagsten.

• Synes
KnockOnWood
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.