D Danne824 sagde:
Bliver sikkert godt, vi bruger primært produkter fra [link] men der er en mængde andre producenter med samme type sortiment, som sikkert ikke behøver importeres.
Jeg er bare en glad amatør, der skal kaste mig ud i det fine ved træarbejde :) efter at have arbejdet med fliselægning i cirka 20 år og rettet mig mod privatkunder med dybe lommer samt natursten, så tror jeg, det bliver en fin kontrast.

• Synes
Danne824 og 1 anden
  • Laddar…
D Danne824 sagde:
Ja jeg havde nok foretrukket dit forslag, vi bruger epoxy når det gælder eg og mahogni. Eg som er udsat for fugt behandler vi med lignu, en type epoxy men trænger meget dybere ind i træet og derefter limer med epoxy.
Min tanke var, at PU-limen fylder meget bedre, så pasformen ikke behøver at være så præcis.
Men, det viser sig, at stolene stadig holder, så hvidlim fungerer åbenbart også.

• Synes
Danne824
  • Laddar…
D
Intet Intet sagde:
Min tanke var att PU-limmet fylder bedre ud, så pasformen ikke er så vigtig.
Men, det viser sig, at stolene stadig holder, så hvidlim fungerer åbenbart også.
Hvor skønt, bare at ønske tillykke. Din møbelsnedker ved nok bedst.

D
F Fjonken sagde:
Jeg er bare en glad amatør, der skal give mig i kast med det fine i træarbejde :) efter at have arbejdet med fliselægning i ca. 20 år og rettet mig mod privatkunder med dybe lommer samt natursten, så tror jeg det bliver en fin kontrast.
Jeg vender tilbage til dig, når det gælder spørgsmål om fliselægning 😀 samme baggrund men ikke hvad angår sten.

D Danne824 sagde:
Jeg vender tilbage til dig, når det gælder spørgsmål om fliselægning 😀 samme baggrund men ikke hvad angår sten.
Du er så velkommen!
jeg er virkelig sulten efter en høvl, en sån lille dewalt dw733 eller lignende. Har du nogen erfaring med en sådan?

D
Nej desværre ikke, vi har en større rikt- og planhøvl.

Men den du kigger på, vil jeg også gerne have 😀.

Der er nok nogle her, der har erfaring med den.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.