Hej!

Jeg forsøgte at pudse vores skorsten i dag med blandet resultat. Jeg er ret tilfreds med resultatet, og pudset ser ud til at blive siddende, men jeg lavede en stor fejlvurdering af, hvor meget mørtel der skulle til. Jeg indså ret hurtigt, at jeg havde alt for lidt, og nu undrer jeg mig over, om jeg skal banke det ned, jeg allerede har fået op, eller om det bare er at fortsætte? Hvordan gør jeg med murvellingen, som jeg allerede har kastet på, går det fint at lade den tørre og derefter pudse som normalt ovenpå? Jeg troede (håber ikke!!!), at man skal køre "vådt-i-vådt" så at sige.

Taknemmelig for svar!

Mvh
Emil

En skorsten under renovering med mursten og en delvis pudset overflade, omgivet af træpaneler, spand og en grøn stol i rummet.
 
S
nej da. du kan slamme på en dag. så næste dag fugte op og pudse på.
virker også at vente længere.
 
FEDT! Tak!

Mvh
Emil
 
S
vær omhyggelig med at gøre det vådt
 
Jeg skal bløde så ind i helvede :)

Mvh
EMil
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.