Jeg forsøgte at pudse vores skorsten i dag med blandet resultat. Jeg er ret tilfreds med resultatet, og pudset ser ud til at blive siddende, men jeg lavede en stor fejlvurdering af, hvor meget mørtel der skulle til. Jeg indså ret hurtigt, at jeg havde alt for lidt, og nu undrer jeg mig over, om jeg skal banke det ned, jeg allerede har fået op, eller om det bare er at fortsætte? Hvordan gør jeg med murvellingen, som jeg allerede har kastet på, går det fint at lade den tørre og derefter pudse som normalt ovenpå? Jeg troede (håber ikke!!!), at man skal køre "vådt-i-vådt" så at sige.