Skal rive en beton- og gipsvæg ned i køkkenet, hvilket betyder, at der bliver rigtig meget skidt på gulvet. Har brug for tips til gode, men stadig billige grovstøvsugere. Kiggede på Jula hjemmeside osv., men deres maskiner kræver jo støvsugerposer! Det fungerer jo ikke.
Har brug for en, der suger op og samler al skidtet i en beholder, som jeg så bare kan tømme. Jeg mener, at der fandtes en mellemtilslutning mellem den almindelige støvsuger? Som en metalbeholder, hvor man tilsluttede støvsugeren. Så sugede man alt op med den anden slange, der var tilsluttet metalbeholderen? Findes der noget lignende, så jeg slipper for at købe en hel grovstøvsuger. Priserne varierer jo dog selvfølgelig.
Taknemmelig for ideer og tips.
Har brug for en, der suger op og samler al skidtet i en beholder, som jeg så bare kan tømme. Jeg mener, at der fandtes en mellemtilslutning mellem den almindelige støvsuger? Som en metalbeholder, hvor man tilsluttede støvsugeren. Så sugede man alt op med den anden slange, der var tilsluttet metalbeholderen? Findes der noget lignende, så jeg slipper for at købe en hel grovstøvsuger. Priserne varierer jo dog selvfølgelig.
Taknemmelig for ideer og tips.
At bruge den almindelige støvsuger og en blikdåse, vil bare betyde at købe en ny støvsuger bagefter, ville ikke tro fruen vil have den efter, gipsstøv går ind i motoren og slider kulene samt sætter det hele til, hvor lang tid har du brug for den, går det ret hurtigt, en uge eller så, lej en rigtig med to motorer, tager stort set alt med sig fra gulvet, bliver nok bedre, findes hos udlejningsfirmaer for konstruktion, ikke varehuse.
Ah antog det, hele filteret og maskinen går i stykker ja. Får helt enkelt feje op alt med almindelig kostL Liteavvarje sagde:At bruge den almindelige støvsuger og en blikbøtte, bliver bare at købe ny støvsuger bagefter, skulle ikke tro fruen vil have den efter, gipsstøv går ind i motoren og fræser kullene, samt sætter sig i alt, hvor lang tid har du brug for den, går det ret hurtigt, en uge eller så, lej en rigtig med dobbelt motorer, tager stort set alt fra gulvet, bliver nok bedre, findes hos udlejningsfirmaer for byggeri, ikke varehus
Ja en almindelig husholdningsstøvsuger tager alt og går ikke i stykker, undtagen gipsstøv og slibestøv fra spartelmasse, disse er døden for støvsugerenR Rohlin sagde:
Klik her for at svare