T
Bernieberg Bernieberg sagde:
TS bruger måske slet ikke nogle håndværkere, i så fald behøver man næppe beskytte overhovedet. Måske endda fået dispensation til at bruge en kost også.
Det spiller vel ingen rolle om TS bruger håndværkere eller ej. Af en eller anden grund vil TS bruge beskyttelsestækning og derfor er der åbenbart et behov. Min mening er da, at man ikke skal spare et par kroner og bruge noget så dårligt og uhåndterligt som mælkepapir, når der findes materialer, der er langt bedre.

Desuden kan omkostningerne blive ret omfattende, hvis beskyttelsestækningen skulle mislykkes.

• Synes
hus520
  • Laddar…
T totalpeter sagde:
Spiller vel ingen rolle om man TS bruger håndværkere eller ej.
af en eller anden grund vil TS bruge beskyttelsestækning og da er der åbenbart et behov.
min mening er da at ikke spare et par kroner og bruge noget så dårligt og uhåndterligt som mælkepap når de findes materiale som er langt bedre.

desuden kan omkostningerne blive ret omfattende hvis beskyttelsestækning skulle mislykkes.
Som sagt afhænger det jo helt af, hvad der skal gøres og hvad der skal dækkes. Herhjemme bruger jeg mest almindelig brun pap og det har fungeret godt for mig. Har desuden aldrig set det alternativ, som du skriver om, her omkring bruger byggemarkederne mælkepap og f.eks. Myresjöhus sender sådan med til gulvdækning på deres byggerier så helt værdiløs kan den jo ikke være.

Offtopic: Tror at begge former for byggerier har deres udfordringer og at der er en indkøringsperiode for at kunne gå over. Selv trives jeg med fleksibiliteten som "trailer-tømrer" og vil fortsætte som sådan indtil jeg finder mit drømmejob som pedel.

Oj hvilken diskussion det blev for lidt papp :) Jeg har brug for mælkepapp for ikke at svine klinkergulvet til, når jeg spartler og maler vægge og loft. Jeg synes, papp fungerer godt. Men ser at der findes malermåtter hos Jula for 99:- for 10m2, mens Byggmax tager 169:- for 25m2. Det giver en forskel på ca. 3:- m2, hvilket ikke er så stor. Men som sagt, jeg kører videre med papp. Skal prøve Byggmax variant i morgen.

BigR
Kør på mjölkpapp du. Det gør jeg også, og holdbarheden overgår behovene ved den type af hjemrenovering.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.