Det er 3.7m til loftet. Gipspladen er 2.5 m. Så har man sammensat med en ny gipsplade. Og denne samling buer ud ca 4 mm.
Hvad er mest passende at gøre?
Helst ville jeg have ønsket at slibe det. Men dette betyder at slibe gennem kartonen og at gipsen kun bliver 8 mm der. Og skruerne?
Hvad tror I?
Hvad er mest passende at gøre?
Helst ville jeg have ønsket at slibe det. Men dette betyder at slibe gennem kartonen og at gipsen kun bliver 8 mm der. Og skruerne?
Hvad tror I?
Selvom det føles surt, er det sandsynligvis nemmere at rive den øvre plade ned og fikse, hvad der er nødvendigt bagved, før en ny plade kommer op. At slibe papiret ned i gipsen tror jeg ikke er helt optimalt.
Et sent, måske dumt spørgsmål: men har du forsøgt at skrue pladen fast, hvor den buer? Eller er der slet ingen regel der?
Et sent, måske dumt spørgsmål: men har du forsøgt at skrue pladen fast, hvor den buer? Eller er der slet ingen regel der?
Fungerer nok, hvis der skal tapetseres. Værre hvis der skal males, så bliver det nok at spartle meteren mindst til begge sider, men det afhænger jo også af, hvor omhyggelig man er.mycke_nu sagde:
Moderator
· Stockholm
· 57 899 indlæg
Men glem ikke at have en papstrimmel i samlingen, hvis den da ikke allerede findes.
Klik her for at svare