Hej,

Jeg har revet en pejs ned i huset, som ikke blev brugt og var helt forkert placeret i planløsningen. Nu havde jeg tænkt mig at lave en ramme på det, der er tilbage af murstokken, og jeg spekulerer på, hvad jeg anbefales at lave rammen med.

Er det nok at sætte 4 stående 28*70 glespanel, som jeg derefter sætter OSB og gips på? Jeg tænker, at jeg fastgør reglarne med facade søm.

mv
Tomas
 
  • Murværk, hvor en gammel pejs er blevet fjernet. Væggen viser eksponeret mursten med nogle pletvist fjernede sektioner. En person arbejder iført en blå trøje.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.