Hej

Er ved at sætte gips op i et rum.
Havde en skåret plade fra den første væg til overs, som jeg tænkte at bruge til den næste væg, men kom til at sætte den i det forkerte hjørne...

Er det muligt at "genbruge" den? Har kun sat 3 skruer oppe i midten og nede, så der er ikke lavet for mange huller...

S Stabbsson sagde:
Hej

Håller på att sätta gips i ett rum.
Hade en kapad skiva från första väggen över som jag tänkte använda till nästa vägg men råkade sätta den i fel hörn..

Går det att "återanvända" den? Bara satt 3 skruvar uppe i mitten och nere så inte för många hål gjorda..
hvorfor skulle skulle det ikke gå? Du skal vel spartle og male/tapetsere :D

Mattias_Jo1 Mattias_Jo1 sagde:
hvorfor skulle det ikke gå?
Ved at det måske lyder som et idiotspørgsmål men første gang jeg sætter gips op så!

Men så ved jeg, tusind tak!

• Synes
Mattias_Jo1
  • Laddar…
S Stabbsson sagde:
Ved at det måske lyder som et idiotspørgsmål, men første gang jeg sætter gips op, så!

Men nu ved jeg, tusind tak!
Der findes ingen idiot spørgsmål her, så Kæmp på(y)

P
Det går fint, men tænk på at være omhyggelig. Udtrykket ”det fixer maleren” gælder ikke, når man gør det selv. Sjusker du med forarbejdet, så får du det besværligt, når du tager malerkasketten på.

Scouten sagde:
Det går fint, men tänk på att vara noggrann. Uttrykket ”det fixar målaren” gælder ikke når man gør det selv. Sjusker du med grundarbejdet, så får du det svært når du tager malerhatten på.
Ja absolut, pladen er fint skåret og alt men efter en masse børneskrig så gik hovedet og lagde sig :crysmile:

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.