Skal have adgang til en ventilationsskakt for eventuelt at isolere rørene ca. 2 m og kan kun gøre det ved at save mig gennem en indervæg med gips på begge sider af lægterne.
Den første plade bliver ikke noget problem at fastgøre igen, men hvordan gør man det nemmest, hvis jeg skal have den indre gipsplade tilbage?
Er der nogen, der har en enkel løsning?
Det bliver svært at holde fast i den indre plade også, når man skal sætte den i hullet.
Det er lidt tricky at forstå, hvad du mener, men jeg antager, at du mener, at du ikke har noget at skrue gipspladen tilbage imod, når du først har savet den ud?
Det er lidt tricky at forstå, hvad du mener, men jeg antager, at du mener, at du ikke har noget at skrue gipspladen tilbage imod, når du først har skåret den ud?
Kan den indre gipsplade ses et eller andet sted?
Hej, præcis. Har en skillevæg med gips-regel-gips. Kan kun komme til at skrue fra en side, når jeg skal genoprette.