Ja, det bliver nok lettest og godt nok. Kile fast og justere ind rigtig godt først, selvfølgelig.

Kilar behøver man ikke bruge iom at hylstrene kan skrues ind og ud og således erstatter kilar.

bjozac Hylserne er jo allerede blevet droppet, da bygningen ikke anser sig i stand til at bruge karmskruv ifølge ovenstående, men man kan jo bore og montere hylserne i fix type kemankare og derefter skrue ud og ind som man ønsker!

uno83 sagde:
Hvad er det, og hvor finder man sådan nogle? Jeg googlede lidt, men fandt intet, der så ud til at matche. Er det en karm skrue af en særlig letbetonvariant?
Som jeg tolker det, fandt han ikke disse hylstre, og for at være ærlig så så jeg ikke engang, at de blev nævnt, da jeg ikke kunne huske navnet på dem. Men for lægfolk er det et varmt alternativ, da jeg mener, at de var lette at arbejde med, og man kan fastgøre dem til de mest porøse overflader.

Jeg er ikke interesseret i at føre en diskussion om, hvorvidt noget er rigtigt eller forkert med dig seniorkonsult, jeg nøjes med at bidrage til forummet med en metode, som jeg mener er god, hvis du vil sidde og brokke dig eller irettesætte, må du finde en anden, jeg har vigtigere ting at lave :)

bjozac Meget følsom er du da. Jeg har ikke irettesat nogen. Synes bare det er godt at man tjekker spørgsmålet først inden DU begynder at rette mig.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.