Jeg leder, men kan ikke finde en dåse fugeskum, der kan holdes oprejst og sprøjtes, så man nemt kan sprøjte opad. Nogle tips?
Prøvede at tape en slange fast på en almindelig fugeskum, men til sidst eksploderede arrangementet, med skum overalt som resultat, ha ha
Jeg ligger i et kryberum og tætnar forskellige huller og samlinger, lige over mig.

Har du prøvet at bruge en skumpistol? Den er lidt længere, og det plejer at gå godt at hælde lidt til siden og pege opad for at arbejde i loftet....?

Altså, jeg må få dåsen så langt fra undergulvet, at den virkelig er på hovedet for at sprøjte skum, og med min provisoriske slanganordning ville den ikke være med. Pistolen ser desværre alt for kort ud.

R Rixost sagde:
Altså, jeg skal have dåsen så langt fra undergulvet, at den virkelig er på hovedet for at sprøjte skum, og med min provisoriske slanganrodning ville det ikke fungere. Pistolen ser desværre alt for kort ud.
Det går fint at holde den sådan her, er det ikke nok? Der findes også forlængere beregnet til formålet.
En hånd holder en skumsprayflaske rettet mod loftet i et værksted med plastkasser på væggen i baggrunden.

• Synes
fashionman62 og 1 anden
  • Laddar…
Aha,,, ser jo godt ud, og hvis det kan komme på en lille forlænger, er jeg hjemme!!! Takker

• Synes
aroraror
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.