Medlem
· Västerbottens län
· 18 056 indlæg
Er ved at renovere en koldgarage hvis syll ikke har været beskyttet mod betonen.
Ny syll er monteret, men hvad lægger man nu imellem.
Grå skummet liste?
PE folie med gummilister?
Gummiliste?
Tjærepap?
Platonmåtte?
Det er et KOLDEgarage så platon fungerer, behøver jo ikke være tæt.
Protte
Ny syll er monteret, men hvad lægger man nu imellem.
Grå skummet liste?
PE folie med gummilister?
Gummiliste?
Tjærepap?
Platonmåtte?
Det er et KOLDEgarage så platon fungerer, behøver jo ikke være tæt.
Protte
Medlem
· Västerbottens län
· 18 056 indlæg
Væggen er fjernet og den gamle syll erstattet, nu skal der støbes ny beton og væggen med den nye syll skal sættes tilbage, men hvad er det man i dag lægger mellem syll og beton?
Protte
Protte
Du burde vel i det store og hele kunne bruge hvad du vil. Jeg har kørt med syllisoleringsfoam, (eller grundisoleringsfoam kalder T-emb det for), men typ smalt liggeunderlag.
http://www.t-emballage.se/produkter#artikel=212002
For jeg sætter pris på, at det optager evt. ujævnheder og tilbyder en relativt vindsikker samling mellem grund og syll.
I dit tilfælde ser det jo ud til ikke at være nødvendigt, men du ændrer måske bygningens anvendelse i fremtiden, hvem ved. Har du ikke lidt gammel tagpap et sted i gemmerne, det skal jo fugtisolerer tilstrækkeligt godt.
http://www.t-emballage.se/produkter#artikel=212002For jeg sætter pris på, at det optager evt. ujævnheder og tilbyder en relativt vindsikker samling mellem grund og syll.
I dit tilfælde ser det jo ud til ikke at være nødvendigt, men du ændrer måske bygningens anvendelse i fremtiden, hvem ved. Har du ikke lidt gammel tagpap et sted i gemmerne, det skal jo fugtisolerer tilstrækkeligt godt.
Medlem
· Västerbottens län
· 18 056 indlæg
Medlem
· Västerbottens län
· 18 056 indlæg
Tænk hvis datteren nu 9 år var lige så cool og var der en eneste gang.
2 etager
Altan
Vindebro
Spiraltrappe
Gabestok
Det er til salg, men lidt svært at transportere da det er 4,5 m højt (normal fri højde 4,6 m)
Protte
2 etager
Altan
Vindebro
Spiraltrappe
Gabestok
Det er til salg, men lidt svært at transportere da det er 4,5 m højt (normal fri højde 4,6 m)
Protte
Klik her for at svare