Er ved at renovere en koldgarage hvis syll ikke har været beskyttet mod betonen.

Ny syll er monteret, men hvad lægger man nu imellem.
Grå skummet liste?
PE folie med gummilister?
Gummiliste?
Tjærepap?
Platonmåtte?

Det er et KOLDEgarage så platon fungerer, behøver jo ikke være tæt.

Protte

Du skriver, at syllen er monteret? Så hvad skal du lægge plast eller lignende under...?

/Kimpo

Væggen er fjernet og den gamle syll erstattet, nu skal der støbes ny beton og væggen med den nye syll skal sættes tilbage, men hvad er det man i dag lægger mellem syll og beton?

Protte

PE-folie med gummilister bliver kanon, eller egentlig hvilken syltætning som helst.. Platon er ikke at anbefale, det bliver for stort tryk på lille overflade for den.

Held og lykke!

Mikael_L
Du burde vel i det store og hele kunne bruge hvad du vil. Jeg har kørt med syllisoleringsfoam, (eller grundisoleringsfoam kalder T-emb det for), men typ smalt liggeunderlag. 21050_534x534.jpg http://www.t-emballage.se/produkter#artikel=212002

For jeg sætter pris på, at det optager evt. ujævnheder og tilbyder en relativt vindsikker samling mellem grund og syll.

I dit tilfælde ser det jo ud til ikke at være nødvendigt, men du ændrer måske bygningens anvendelse i fremtiden, hvem ved. Har du ikke lidt gammel tagpap et sted i gemmerne, det skal jo fugtisolerer tilstrækkeligt godt.

Det kommer ikke til at ændre sig da jeg allerede har 2 varmgarage og vil bygge et til.
Så kom jeg lige i tanke om at tagpap har jeg en rulle som bare ligger efter legehusbyggeriet

255801-slott.jpg

Så behøver jeg måske ikke købe.

Protte

Mikael_L
Hehe, meget meget cool legehus ... :)

Tænk hvis datteren nu 9 år var lige så cool og var der en eneste gang.
2 etager
Altan
Vindebro
Spiraltrappe
Gabestok

Det er til salg, men lidt svært at transportere da det er 4,5 m højt (normal fri højde 4,6 m)

Protte

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.