Vores hus blev efterisoleret for 15+ år siden, og dengang satte man en panel op i bilat tømmer-stil. De tre midter fra 50'erne er dermed væk, og huset ser ret kedeligt ud efter min mening, når væggene bliver så ensartede uden noget, der bryder det. Skokasse ligesom.
Jeg har googlet og funderet lidt selv, men kan ikke komme i tanke om en god måde at få en midt eller to på. Derfor vender jeg mig her for lidt forslag. Har I nogle ideer?
Vi vil vedligeholdelsesmæssigt male inden for den nærmeste fremtid, og så vil jeg benytte lejligheden til at ændre rammerne rundt om vinduerne til et lidt pænere design. I forbindelse med det ville det jo være rart at få midterne på plads.