Vores hus blev efterisoleret for 15+ år siden, og dengang satte man en panel op i bilat tømmer-stil. De tre midter fra 50'erne er dermed væk, og huset ser ret kedeligt ud efter min mening, når væggene bliver så ensartede uden noget, der bryder det. Skokasse ligesom.

Jeg har googlet og funderet lidt selv, men kan ikke komme i tanke om en god måde at få en midt eller to på. Derfor vender jeg mig her for lidt forslag. Har I nogle ideer?

Vi vil vedligeholdelsesmæssigt male inden for den nærmeste fremtid, og så vil jeg benytte lejligheden til at ændre rammerne rundt om vinduerne til et lidt pænere design. I forbindelse med det ville det jo være rart at få midterne på plads.
 
  • Rødt træhus med hvide vinduesrammer og tag af metal. Ingen dekorative midjer er synlige. Grenene i forgrunden skaber en naturlig ramme.
  • Rødmalet træpanel, nærbillede af husets facade med fokus på tekstur og paneldesign; hvidt vinduesramme i baggrunden.
Mats-S
B Barkjanne sagde:
Vores hus blev efterisoleret for 15+ år siden, og dengang satte man en panel op i bilat tømmer-stil. De tre midterbånd fra 50'erne er dermed borte, og huset ser ret kedeligt ud efter min mening, når væggene bliver så ensartede uden noget, der bryder det op. Skokasse ligesom.

Jeg har googlet og tænkt lidt selv, men kan ikke komme på nogen god måde at få midterbånd på igen. Derfor vender jeg mig hertil for lidt forslag. Har I nogle ideer?

Vi vil snart vedligeholdelsesmale, og så vil jeg benytte lejligheden til at ændre foderet rundt om vinduerne til et lidt pænere design. I forbindelse med det ville det jo være fint at få lavet de her midterbånd.
Du kan måske finde noget på denne side:
https://se.pinterest.com/sarajardstam/panel/
 
  • Synes
InsidersUnited
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.