Vi har en masse formplyfa tilbage efter støbningen af vores vægge. Er der nogen grund til ikke at bruge det i stedet for OSB eller spånplade i væggene?
Det føles lidt surt ikke at kunne udnytte træet, man har købt for dyre penge, men samtidig vil man jo gerne vide, om det er ok at bygge ind i væggene.
Det føles lidt surt ikke at kunne udnytte træet, man har købt for dyre penge, men samtidig vil man jo gerne vide, om det er ok at bygge ind i væggene.
Tak for svarene. Det var præcis, hvad jeg ville høre. Jeg var lidt bekymret for, at der skulle være nogle usunde limsorter i konstruktionstræet, som man ikke skulle bygge ind.
Jeg vil undersøge, hvad OSB koster per kvm, og så se om det kan betale sig at sælge pladerne. I så fald må man vel smide en annonce på Blocket.
Jeg vil undersøge, hvad OSB koster per kvm, og så se om det kan betale sig at sælge pladerne. I så fald må man vel smide en annonce på Blocket.
Osb koster 119sek pr. plade, og den er 2440x1197 eller hvad nu standardmålet er.....sollentuna sagde:Tak for svarene. Det var præcis, hvad jeg ville høre. Jeg var lidt bekymret for, at der skulle være nogle usunde limtyper i krydsfiner, som man ikke skulle bygge ind.
Jeg skal tjekke, hvad OSB koster pr. kvm og så se, om det kan betale sig at sælge pladerne. Hvis ja, må man jo smide en annonce på Blocket.
Tak for svaret! Jeg glemte at ringe til en bræddegård i dag, så det var perfekt at få svar. Med den pris er det nok ingen idé at sælge dem, jeg har betalt 209 kr per plade og kan ikke forestille mig, at man kan sælge dem for mere end halv pris.
Klik her for at svare