M Messier1994 sagde:
Opdagede netop, at det i det mindste i visse henseender er værre end alle kemiske stridsmidler, får man det på hænderne er det umuligt at få det af — selv hvis du bogstaveligt er på det med sæbe og vand inden for 5 sekunder… 😅

For future reference — tror det var forkert at forsøge med benzin, når sæben ikke hjalp. Tror olie/opvaskemiddel og skrabe med rimelig skarp kniv hjalp bedst.
Ja. engangshandsker er den rette løsning.
Enten før, så du kan smide dem uden at få noget på dig.
Eller efter, så du ikke smuldrer overalt, mens du venter på, at det skal falde af. :)

• Synes
tobbbias og 2 andre
  • Laddar…
M Messier1994 sagde:
Opdagede lige, at det i det mindste i visse henseender er værre end alle kemiske stridsmidler, får man det på hænderne er det umuligt at få af — selv hvis du bogstaveligt talt er på det med sæbe og vand inden for 5 sekunder… 😅

For future reference — tror det var forkert at forsøge med benzin når sæben ikke hjalp. Tror olie/opvaskemiddel og skrabe med en forholdsvis skarp kniv hjalp bedst.
Seriøst. Alle burde undgå dette. Jeg ville ønske, at det helt blev forbudt faktisk.

• Synes
Messier1994
  • Laddar…
S SideshowBobBuilder sagde:
Seriøst. Alle burde undgå dette. Jeg ville ønske, det blev helt forbudt faktisk.
Hvis jeg blev statsminister, ville det let være på top-5 listen over tiltag, jeg ville iværksætte med det samme.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.