Carl_Elvis sagde:
Bør du ikke overveje HVORFOR gulvet er sunket så meget, og hensigtsmæssigheden i at smide flere tons materiale ind yderligere?
Ja... hvorfor?

Hvad har du tænkt for gulv? Hvor meget må det nye gulv bygge? Kan du lægge en skitse op på hvordan de forskellige gulve hælder? Prisen afhænger meget af om det gamle gulv får lov at ligge før udretning, eller om man skal rive det gamle op først. Pris får du nemmest ved at tage imod tilbud.

Tomlen midt i hånden og flyde en hel lejlighed selv, mangel på selvtillid er i hvert fald ikke tilfældet:thumbup:

• Synes
danielandersson
  • Laddar…
T
Kommer jo til at blive megadyrt at flyde op så meget, vanvid!

Nej, riv op gulvene og ret op på skiden i stedet.

Firmaet, der renoverede vores badeværelse (6-7m2), valgte at rette gulvet i stedet for at flyde en ekstra cm på grund af omkostningerne.

Undrer mig over, hvor TS har fået sin idé om at flyde en hel lejlighed fra? Desuden kan man jo også undre sig, hvis folk har boet i huset i 100 år og overlevet med lidt skæve gulve, hvorfor kan TS så ikke klare det?

Nimajneb sagde:
Sedan kan man jo også undre sig, har folk boet i huset i 100 år og overlevet lidt skæve gulve...hvorfor kan TS ikke klare dette?
Jeg tror helt sikkert, at TS ville overleve, men jeg forstår fuldt ud, hvis man synes, at et gulv, der varierer med op til seks cm i højden, er uønsket, og derfor vil forsøge at rette det. At så over tre ton flydespartelmasse måske ikke er den bedste løsning, er en anden sag.

Vil man have nye gulve kan det jo være lidt svært at lægge dette på et skævt og ujævnt underlag.

S
jeppeknaster sagde:
Vil man have nye gulve kan det jo være lidt svært at lægge dette på et skævt og vindskevt underlag.
derfor river man det gamle gulv op og retter reglerne op.

T
TS har forladt tråden? Er han monstro blevet fanget i flowet:p

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.